Prekių grąžinimas

Mes suteiksime 30 k.d. naujos prekės grąžinimo garantiją bei apmokėsime grąžinimo išlaidas (mūsų siūlomais būdais). Grąžinkite prekes greitai, patogiai ir NEMOKAMAI (Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją).

SVARBU!:
– Grąžinimo atveju, prekė turi būti nauja ir prekinė išvaizda turi būti nepakitusi, t.y. prekė nenešiota, neavėta, nesugadinta, nepažeista, neištepta ir pan., visos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
– Naudojantis kurjerio ar terminalų (paštomatų) paslaugomis – grąžinama prekė turi būti BŪTINAI papildomai įpakuota į tą pačią gavimo pakuotę, ar į kitą tam tinkamą.


GRĄŽINIMO BŪDAI

  • Grąžinimas parduotuvėje:  Prekių grąžinimas galimas tik darbo dienomis, žr. KONTAKTAI
  • OMNIVA terminalai: Grąžinimas per OMNIVA terminalus galimas, tik užsakymams, kurie buvo pristatyti į OMNIVA terminalus. Prekių grąžinimo kodą Jūs gausite iš karto, kai gausite SMS žinutę iš OMNIVA su informacija apie siuntos atvykimą į Jūsų pasirinktą vietą. SMS žinutėje Jūs rasite ir atsiėmimo ir grąžinimo kodus. Grąžinimo kodas bus aktyvus 14 k.d. nuo tada, kai atsiimsite siuntą iš terminalo. Supakavę prekes, atvyksite prie bet kurio OMNIVA terminalo ir panaudoję grąžinimo kodą, lengvai grąžinsite prekę. 
  • DPD Pickup terminalaiGrąžinimas per DPD terminalus galimas, tik užsakymams, kurie buvo pristatyti į DPD terminalus. Prekių grąžinimui skirtą etiketę Jūs gausite iš karto su prekėmis. Supakavę grąžinamas prekes ir užklijavę gautą grąžinimo etiketę, atvyksite prie bet kurio DPD terminalo ir lengvai grąžinsite prekę. 
  • DPD kurjerių paslaugos: Grąžinimas per DPD kurjerį galimas, tik užsakymams, kurie buvo pristatyti su DPD kurjeriu. Mes iškviesime kurjerį paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu ir Jūsų pasirinktu laiku. Jums reikės tik informuoti mus, supakuoti siuntą ir laukti atvykstančio kurjerio.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

  • Pinigai už prekes grąžinami per 1-2 d.d. nuo to momento, kai tvarkingos prekės pasiekia mus.
  • Pinigai pervedame į tą pačią arba kitą Jūsų nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.
  • Siuntos pristatymo mokestis, jei toks buvo – negrąžinamas.

GARANTIJOS

Pirkdami pas mus esate garantuoti, kad prekė yra 100% originali. Jai taikoma gamyklinė garantija.

Pastebėjus / atsiradus gamykliniam brokui:

– Susisiekite su mumis – KONTAKTAI.

– Užpildykite laisvos formos brokuotos prekės grąžinimo / keitimo prašymą.

– Grąžinkite prekę su prašymu mums – KONTAKTAI.

– Išnagrinėsime prašymą ir atsakysime kuo greičiau (max iki 14 k.d.).

– Jei išnagrinėjus prašymą, jis bus laikomas pagrįstu – prekės keitimas ar pinigų grąžinimas už prekę bus vykdomas iš karto.

– Jei išnagrinėjus prašymą, jis bus laikomas nepagrįstu – prekę su atsakymu grąžinsime Jums atgal (į Jūsų nurodytą vietą).

– Pirkėjas ir SHOELAND.lt susitaria, kad visi su užsakymais susiję kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jei susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami – LR teisės aktų nustatyta tvarka.

Krepšelis
Pradėkite rašyti, kad pamatytumėte ieškomi produktus.

Prisijungti

Dar nėra paskyros?