Prekių grąžinimas / keitimas

Shoeland.lt suteikia 30 k.d. arba jei reiktų ir daugiau naujos prekės grąžinimui / keitimui nuo prekių įsigyjimo dienos.

 

SVARBU! Tiek KEITIMO, tiek GRĄŽINIMO atveju:

  • Prekė turi būti nauja - prekės prekinė išvaizda turi būti nepakitusi, t.y. prekė nenešiota, neavėta, nesugadinta, nepažeista, neištepta ir pan., visos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
  • Naudojantis kurjerio ar terminalų (paštomatų) paslaugomis - grąžinama prekė turi būti BŪTINAI papildomai įpakuota į tą pačią gavimo pakuotę, ar į kitą tam tinkamą.

 

Prekių KEITIMAS

 

Pirmas keitimas Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) visada NEMOKAMAS ir užtruks 1-2 d.d.

Jei netiks dydis, ar norėsite tiesiog keisti į kitą prekę - Jums reikės susisiekti su mumis el.paštu arba tel. ir pasirinkti tinkamą keitimo variantą, t.y.:

  • Per DPD Pickup siuntų tašką/ terminaląturimos prekės grąžinimui, atsiųsime Jums el.paštu etiketę, kurią reikės atsispausdinti ir užklijuoti ant supakuotos siuntos. O naujos prekės atsiėmimui, gausite naujus kodus SMS žinute.
  • Per OMNIVA terminalą: turimos prekės grąžinimui, grąžinimo kodą Jūs jau būsite gavę siuntos pristatymo SMS žinutėje iš OMNIVA. Supakavę prekę ir panaudoję grąžinimo kodą, galėsite lengvai grąžinti prekę. O naujos prekės atsiėmimo kodą gausite nauja SMS žinute. 
  • Per DPD kurjerį:  iškviesime kurjerį paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje ir pristatysime naują prekę. 
  • Adresu S. Nėries g. 21, Vilnius: susiderinus laiką (telefonu ar el.paštu), atvykite ir pasikeiskite netinkamą prekę į kitą norimą.

Jei bus reikalingas antras ar daugiau keitimų, paprašysime Jus apmokėti tiek naujos siuntos pristatymo mokesčius, tiek grąžinimo, t.y. keičiant : per DPD Pickup siuntų tašką/ terminalą - paslaugos kaina bus: 2 x 1,5 EUR; per OMNIVA paštomatus - 2 x 2 EUR, per DPD kurjerį - 2 x 3 EUR.

 


 

Prekių GRĄŽINIMAS

 

Jei vis tik Jums prekė netiks/ nepatiks ar nenorėsite/ nerasite į ką keisti - Jums reikės susisiekti su mumis el.paštu arba tel. ir pasirinkti Jums tinkamą grąžinimo variantą, t.y.:

  • Per DPD Pickup siuntų tašką/ terminalą: turimos prekės grąžinimui, atsiųsime Jums el.paštu etiketę. Supakavę prekę ir užklijavę  atsispausdintą siuntos etiketę, galėsite lengvai grąžinti prekę (paslaugos kaina - 1,5 EUR, t.y. ši suma bus išskaičiuota iš grąžinamų pinigų už prekę). 
  • Per OMNIVA terminalą: turimos prekės grąžinimui, grąžinimo kodą Jūs jau būsite gavę iš OMNIVA SMS žinute kartu su atsiėmimo kodu. Grąžinimo kodas bus aktyvus 14 k.d. nuo tada, kai atsiimsite siuntą iš paštomato. Supakavę prekę ir panaudoję grąžinimo kodą, galėsite lengvai grąžinti prekę (paslaugos kaina - 2 EUR, t.y. ši suma bus išskaičiuota iš grąžinamų pinigų už prekę). 
  • Per DPD kurjerį: iškviesime kurjerį paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje (paslaugos kaina - 3 EUR (išskyrus Kuršių Neriją), t.y. ši suma bus išskaičiuota iš grąžinamų pinigų už prekę).
  • Adresu S. Nėries g. 21, Vilnius: susiderinus laiką (telefonu ar el.paštu), atvykite ir grąžinkite netinkamą prekę (nemokamai).

 

Pinigų GRĄŽINIMAS

  • Keitimo atveju (jei susidarytų skirtumas) - apmokama kliento / grąžinama mūsų iš karto (grynais arba pavedimu).
  • Grąžinimo atveju - pinigai už prekę, atskaičius grąžinimo paslaugos kainą, grąžinami 1-2 d.d. laikotarpyje nuo prekės gavimo. Siuntos pristatymo mokestis - negrąžinamas.

 

GARANTIJOS

 

Pirkdami pas mus esate garantuoti, kad prekė yra 100% originali. Jai taikoma 2m gamyklinė garantija.

Pastebėjus / atsiradus gamykliniam brokui:

  • Susisiekite su mumis el.paštu arba tel.
  • Užpildykite laisvos formos brokuotos prekės grąžinimo/ keitimo prašymą.
  • Grąžinkite prekę su prašymu, adresu: S. Nėries g. 21, 06313 Vilnius.
  • Išnagrinėsime prašymą ir atsakysime kuo greičiau (iki 14 k.d.).
  • Jei išnagrinėjus prašymą, jis bus laikomas pagrįstu - prekės keitimas ar pinigų grąžinimas už prekę bus vykdomas iš karto (grynais arba pavedimu).
  • Jei išnagrinėjus prašymą, jis bus laikomas nepagrįstu - prekę su atsakymu grąžinsime Jums atgal (į Jūsų nurodytą vietą).
  • Pirkėjas ir Shoeland.lt susitaria, kad visi su užsakymais susiję kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jei susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka.

www.shoeland.lt linki rinktis atsakingai. 

Loading...